Old Drupal 7 Site

Landsstyremøte 2007
NO IMAGE
28.06.2007
– Jeg ser frem til et fortsatt godt samarbeid i en bredt engasjert forening sa president Torunn Janbu da hun gikk på talerstolen under stående applaus. Det er en populær leder som fra 1. september...
NO IMAGE
28.06.2007
Sykehusene ligger fem til ti år etter resten av samfunnet på informasjons- og kommunikasjonsteknologi. Legeforeningens landsstyre tar nå til orde for å få dem på nett innen to år. I en resolusjon...
NO IMAGE
28.06.2007
– Formålet med Legeforeningens prinsipp- og arbeidsprogram er å angi prioriterte målsettinger og arbeidsområder for Legeforeningens virksomhet. Lars Eikvar presenterte prinsipp- og arbeidsprogrammet...
NO IMAGE
28.06.2007
Sentralstyret skal arbeide med relasjonene til medisinsk utstyrsindustri og se på hvordan informasjon om medisinsk-teknisk utstyr kan formidles. Landsstyret vedtok at saken deretter skal legges frem...
NO IMAGE
28.06.2007
Legeforeningen har nå fått en helhetlig strategi både for medisinsk forskning og for forskerens kår. Ole M. Sejersted presenterte forskningsrapporten. Foto Lise B. Johannessen Landsstyret vedtok...
NO IMAGE
28.06.2007
– Regionsutvalgene har en viktig nettverksfunksjon og er et viktig kontaktledd opp i foreningen. Utvalgenes rammebetingelser må derfor bli bedre. Landsstyresakene skapte engasjement. Fra v. Olaug...
NO IMAGE
28.06.2007
Majoriteten av pasienter er fornøyde med legen sin, viser en undersøkelse som Legeforeningen gjorde før landsstyremøtet. Tabell 1 Jeg var tilfreds med den behandling jeg fikk sist jeg var hos lege...
NO IMAGE
28.06.2007
Medisinstudentenes humanitæraksjon fikk en strålende start under landsstyremøtet. Øyvind Watne, Guro Bårnes og Justin Chebeya Bonane fra Panzi Hospital håper på store støtte om MedHums aksjon. Foto...
NO IMAGE
28.06.2007
PR-kampanjen for årets aksjon fra medisinstudentene (MedHum 2007) har temaet «Hva er fistel?». MedHum ønsker å vekke nysgjerrighet og skaffe oppmerksomhet for å fortelle flere om nettopp fistel...
NO IMAGE
28.06.2007
– Legeforeningen må våge å være et korrektiv. Vi må tørre å si fra og stille spørsmål ved impulsive politiske tiltak – selv når disse får oppslutning i befolkningen. Torunn Janbu holdt åpningstalen...